Ponuka 2018





Pri príležitosti blížiaceho sa sviatku Sv. Mikuláša vám chceme ukázať, že vo vyleštených čižmách na okne môžu byť balíčky naplnené originálnymi, chutnými a zdravými dobrotami.


Balíček s príbehom je produkt, ktorý dbá o podporu slovenských a českých fariem, spoločností, ktorým záleží na tom, čo ponúkajú a stoja za kvalitou a hodnotou všetkých dobrôt. Rozhodnutím investovať do balíčku s príbehom, tentokrát Mikulášskym príbehom, doprajete svojim deťom zdravé, kvalitné a lokálne dobroty vypestované s láskou a úprimnou starostlivosťou.

Mikulášsky balíček, je vlastne Balíček s príbehom....
....Bolo som malé semienko, ktoré rástlo v úrodných pôdach Slovenska a Čiech. A teraz som schované, ale už nie ako semienko.
Som sú
časť mikulášskeho balíčka, ktorý práve držíš v rukách
a teším sa ke
ď pohladím tvoj mlsný jazýček
a spravím dobre i brušku.



 Foto ukážka návrhu balíčkov 2018  – obsah 5 a 8 eur

A čo zo mňa vyrástlo?
Kukurica, ovos, pšeno. A vyrástlo som aj v strom a rodilo šťavnaté jablká. Do pracovitých rúk ma zozbieral farmár a vykúzlil zo mňa zdravú dobrotu.
Máte možnosť výberu z predpripravených balíčkov, ktoré sme vybrali tak, aby boli aj bezlepkové a bezlaktózové.
Cenové varianty sú 5 alebo 8 eur.
Prípadne pod
ľa potreby a vašich finančných možností.

Dobroty budú zabalené v papierovom vrecku s tématickou mikulášskou dekoráciou.
Ak máte otázky, čo dobrého bude v balíčku napíšte nám alebo zavolajte.
Radi zodpovieme na vaše otázky.

A aby ste kto je za balíčkom :)
Som mama a mám malé dieťa v škôlke.
V roku 2016 sme spustili s ďalšou mamou „nultý“ ročník Zdravých Mikulášskych balíčkov a na naše veľké prekvapenie sme ich rozniesli škôlkam a škole v celkovom počte 170 kusov.
A v roku 2017 sme rozniesli škôlkam, škole a aj pár rodičom 260 ks.
Zistili sme, že na trhu nie je nikto, kto by dodával už overené, zdravé a pre detské brušká vhodné maškrtky, pekne zabalené a zároveň zohľadňoval región, z ktorého pochádzajú.


Danica Púry
+421 903 797 122
danica.pury@gmail.com

balíček za 5 EUR

balíček za 5 EUR

balíček za 8 EUR

broskyňové trubičky z ovocnej kože

plnený Ertlovský perník slivkový alebo jahodový

drevená hračka/magnentka

jabĺčko zo sadu v Senci a
sušené jabĺčka 50g



Balíček s príbehom 

Milé deti! Celý, celučičký rok Vás pozorujem, pozorne načúvam. A vidím ako pekne si tu spolu s kamarátmi nažívate.
Teraz už viem, že ste veľmi dobré a vnímavé deti a aj ja mám pre vás malé prekvapenie.
Mikukášske balíčky.


....do príbehu v roku 2018 budú zaradení títo skvelí, šikovní farmári a výrobcovia zdravých a chutných maškrtiek a pekných vecičiek

jabĺčko zo sadu v Senci
sušené jabĺčka 50g
plnený Ertlovský perník slivkový alebo jahodový
medové lízatko
karobová tyčinka Perla
broskyňové trubičky z ovocnej kože
kukuričné chrumky karobovo-kokosové 
ovocná šťava 200ml so slamkou
želatínoví medvedíci s pektínom
drevená hračka/magnentka
ekologická papierová taška


Komentáre