Napísali o nás

December 2022

Dobrý deň, pani Púry,
ďakujeme za veľmi milý pozdrav! 

Máme pre Vás len samé dobré správy a spokojnosť na strane detí aj rodičov, čo nás teší. Žiaľ neviem Vám dať fotografie. Môžeme to budúci rok naplánovať, čo poviete. 

 Zo srdca ďakujeme za spoluprácu a pripájame sa so želaním radostných sviatkov, 

Zuzana Matei
Dúhová škôlka 
Manažérka siete materských škôl 





December 2021

Mama Michaela

Dobry den,

som mamou dcery Anicky, ktora chodi do skolky, kde na Mikulasa dostavali Vas balicek. Velmi milo som bola prekvapena a musim, povedat, ze ani rodina nedala taky zdravy a paradny balicek. Este raz dakujem a prajem vela uspechov, lebo tato vec ktoru robite je dolezita
☺️
.

S pozdravom

Michaela S.



December 2019

Detské centrum Mimi a Monty
Dobrý deň,
Ďakujem, balíčky sa detičkám páčili.

S pozdravom,
MVDr. RNDr. Mgr. Linda Balážová, PhD

Hopsasa
Veľmi pekne ďakujem a ešte raz sa ospravedlňujem, ochorel mi syn a ostalo som s ním doma tak som nestihla nič, ale veľmi pekne ďakujem aj za trpezlivosť aj za krásne balíčky, veľmi sa páčili aj deťom aj rodičom. Veľmi pekne ďakujem a pevne verím, že nám urobíte radosť aj v budúcom roku, prajem všetko dobré a krásny deň.

Prajem krásne sviatky a prajem všetko dobré, ďakujem Stromkova



Domček Lesníček
Danicenka :) ďakujeme! ... aj foto pošlem ... mávaj sa kraaaasne vianočkovo!

MŠ Fedáková








December 2018

MŠ Fedákova 
Dobrý deň, pani Púry,
V prvom rade ďakujem a želám Vám v novom roku len to najlepšie.
Odozvu sme mali iba jednu, ale o to milšiu, veľmi nadšená bola mamička, ktorej dcérka dostala bezlepkový balík.
Ale môžete to vnímať tak, že všetci boli spokojní(lebo rodičia by sa ozvali, ak by sa im nepáčilo).
Posielam Vám foto(sú tam však aj balíčky z MÚ-s Vašimi sa nedali porovnať??).
Verím, že sa na Vás môžeme obrátiť aj v budúcnosti.
S pozdravom

Marta Táborská




MŠ Brmbolec
Dobrý deň p. Púry, ďakujem veľmi pekne, aj Vám prajeme, veľa úspechov a zdravia. Myslím, že Mikuláš prebehol v poriadku, z môjho pohľadu, sú rodičia, ktorí sa potešili, že je balíček iný a sú rodičia, čo čakali možno bežné sladkosti , mne sa tie balíčky páčia.
Ďakujem.

Mgr. Elena Vetráková



Detské centrum Mimi a Monty
Dobrý deň,

Na FB máme foto z Mikuláša, môžete zdielať. Deťom sa veľmi páčili tie drevenné koníky – niektorý si v rámci kreatívnych aktivít pripevnili rolničku koníkovi na krk a boli veľmi hrdí, že si dotvorili hračku
S pozdravom,

MVDr. RNDr. Mgr. Linda Balážová, PhD.



Katka K.
Dobry den pani Pury,

dakujem za pekny, chutny a zdravy Mikulassky balicek pre svojho synceka a krsna.
Velmi potesil. Dufam, ze i na rok budete robit tento projekt.
Rada sa do neho opat zapojim.
majte sa krasne
s pozdravom

Katka


Lesnou cestičkou
Ahoj Danicka,
zelam aj Tebe vsetko len to najlepsie, nech si pre Teba Tvoj zivot pripraví len to najlepsie co moze ;) . A myslim ze som ti ohladom balickov posielala spravu ale mozem este napisat ;) ...
S balickami som spokojna aj vsetci rodicia to oni sa rozhoduju ci ideme touto cestou je to vzdy celkom tazke rozhodnutie, lebo mi sme mali tiez peknu tradiciu, ktora nam tym to padom odpadla :) .
A nepotesim ta s fotkami, kedze fotime velmi malo zistila som, ze radsej stracam cas  s detmi jak za sklíčkom fotaku  ;) a nieco by som aj pofotila je to predsa udalost :) ale ltento rok rozdaval darceky Mikulas v divadle a tam sa nesmie fotit :) tak vsetko je tak ako ma byt a mne sa na tych balickoch velmi paci ich  skromnost  a ked chces napad viem si predstavit, ze by ta omalovanka bola na inom papiruse :) a mozno kludne bezfarebna :) nech deturence vymalúvajúuuuuuu a este raz dakujeeeeeme za skvele balicky
Luc singerka


Zdenka
Dobrý deň,

použiteľnú fotku nemám:) Decká mali samozrejme radosť, ale na zdravý balíček pozerali trochu s prekvapením a neistotou:) Od babky dostali veľký balík a u manžela v práci menšiu verziu:) takže to mali dvojmo

Z balíčka najviac chutila karobová tyčinka a pyré a sušené jabĺčka. Na perníku bolo pre staršiu málo čokolády, ale mladší zjedol:) Nám veľmi chutili, čo sme mohli ochutnať, nie je to ako tá bežne dostupná umelina. Lízatká tiež ešte majú, pritom med samotný im chutí, ale lízatko ochutnali a ešte ich máme. Čo už, dedko babka to pokazili umelými Chupachups;)

Čo sa veľmi páčilo boli ozdôbky, tie sme si všetky dali na stromček potom, takže to bolo asi naj z balíčka a spomienka sa vynorí pri každých Vianociach čo ich použijeme.

Tiež oceňujem príbeh k jabĺčkam - tam som sa aj aj priučila.

Ďakujeme ešte raz a dovidenia v decembri!

Zdenka



ZŠ pre talentované deti

Dobry den, pani Pury,

dakujeme za prianie, prajeme Vam tiez len to najlepsie v novom roku.
Balicky u vacsiny ziakov zabodovali, velmi ocenili najma dreveneho konika. Niektori si medzi sebou povymienali obsah balickov podla chuti, to vsak je u deti bezne aj v ramci beznych sladkosti ci desiaty. Zial, nemohla som fotit ja, kedze som mala v tom case ine povinnosti v skole, poprosila som o to kolegov, takze nejake fotografie su na fb stranke skoly, nie som si vsak ista, ci tam budu nejake, ktore by sa Vam hodili, uvidite. Srdecna vdaka a prajem pekny zasnezeny vikend.
Eva Orsagova

MŠ Heyrovského
Dobrý deň, veľmi pekne ďakujem a tiež prajem všetko dobré v novom roku. V prílohe posielam našu foto s balíčkami, deti sa potešili maskrtam a rodičia zas zdravej variante, takže  z našej strany veľká spokojnosť, veľmi pekne Vám ďakujeme, určite by som sa ozvala opat a posunula som na Vás kontakt kade tade, krásny zasnežený deň prajem Stromkova.




December 2017

--
ahoj Danicka dakujeme velmi pekne bol to pekny den a krasne skromne balicky tak to ma byt pacilo sa nam vsetko ;)
Singerka












Lenka Krasulova (ZŠ Ružomberk)

Mila pani Danka,  
Dufam,  ze Vam nevadi to familiarne oslovenie...no pre mna ste sa stali blizkou pribuznou😁 ohlasy som uz referovala aj Anezke a podelim sa aj s Vami. 

Deti boli NADSENE!  aj moje vlastne, aj tie v skole. Vsetko bolo uplne super. Z kazdeho rozka troska😃 magnetky boli top...deti si ich porovnavali,  presnedavka bola zjedena ako prva...jablcka si "chrumkali"pocas celeho dna a repa+slivka+mrkva gulicky boli oku pre nich nelahodne...ze cvikla?? Ale ked skusili...zachutilo. medovnicek, ze jeeeeej a potom mnaaaam😃pacilo sa im hlavne to, ze takehoto Mikulasa este NIKTO z nich nikdy nedostal...fakt sa tesili a ja s nimi! Balicky som dorucila alebo poslala domov aj chorym detom...a maminky mi vecer pisali,  ze top Mikulas😉
Kolegyne usta otvarali, ze toto vsetko za 5 €? ...tak nabuduce nas bude urcite objednavat viac!  Aj ked Vas mail som preposlala vsetkym u nas v skole...😉
A ja som stastna,  ze ste ochotna a kreativna a viete taketo mnamky posunut dalej😀.
Este raz VELKA VDAKA pani Danka! 
Prajem Vam vela zdravia a krasne Vianoce

Lenka






Lydka H.
Danicka dobry den, dakujem krasne za mikulassky darcek, ojmu 15 mes drobcovi sa veeeelmi pacil. Dakujem





Janka K.
Ahoj, Mikulas dopadol fajn, deti sa tesili, lebo ten balicek vyzeral super a starsi si myslel, ze nic nedostane, lebo je na diete ;-)  ten si pochutil na dzusiku, susenych jablckach (aj ked povedal, ze moje mu chutia viac) a repove gulicky zatial neotvoril, nemal odvahu :-)
Pernik nesmie, ten som zjedla ja a bol famoooozny.
Mensi sa velmi tesil z obrazka, vyfarbil si ho a vsetkym ukazoval. Nalepka ani magnetka ich nejak neoslovili ;-( mozno na tej magnetke keby bolo nieco vianocne.
Za mna teda super!

Pekné predvianocne dni tebe sj celej rodinke prajem.
J.


Barbora J.
Dobry vecer,
Balicek mal velky uspech. Najviac lizatko a gulicky. Skoda foto nemam :(

Ale vyborny napad. Dakujem este raz.

Barbora

Komentáre